پشتیبانی: 0905 716 9451 -  0905 716 9452

قوانین و شرایط عمومی استفاده از سامانه آنلاین اخذ مجوز ساخت غرفه

  • کلیه اطلاعات مندرج در سامانه در اختیار انجمن غرفه‌سازان می‌باشد و هرگونه سواستفاده از آن ممنوع است.
  • وظیفه حفظ و نگه‌داری از اطلاعات خصوصی شرکت‌ها و کاربران با سامانه ... و انجمن غرفه‌سازان می‌باشد.
  • کلیه اطلاعات باید منحصرا توسط رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و یا نماینده تام الاختیار غرفه‌ساز تکمیل شود.
  • مسئولیت صحت کلیه اطلاعات مندرج، بر عهده غرفه‌ساز می‌باشد.
  • در صورت عدم صحت اطلاعات مندرج، جعل یا استفاده از اطلاعات دیگران، مسئولیت عواقب حقوقی و قانونی آن بر عهده غرفه‌ساز می‌باشد.
  • در صورتی که به هر دلیل (نقص یا عدم صحت اطلاعات) درخواست غرفه‌ساز مورد قبول واقع نشود، ارائه درخواست جدید امکان‌پذیر نمی‌باشد و مسئولیت عواقب ناشی از عدم اخد گرید بر عهده غرفه‌ساز می‌باشد.
  • مسئولیت بررسی درخواست‌ها و صدور مجوزها با ستاد برگزاری نمایشگاه بوده و سامانه در قبال آن مسولیتی ندارد.
  • کلیه وجوه پرداختی توسط غرفه‌ساز، به منظور صدور مجوزها و گواهی‌نامه‌ها، در اختیار انجمن غرفه‌سازان قرار می‌گیرد.
  • هزینه صدور مجوزها یا گواهینامه‌ها با توجه به عضویت یا عدم عضویت غرفه‌ساز در انجمن غرفه‌سازان، متغیر می‌باشد. مبلغ فوق به تصویب انجمن غرفه‌سازان رسیده است.
  • غرفه‌ساز متعهد می‌شود در هر مرحله، در صورت نیاز، نسبت به ارسال اصل یا کپی برابر اصل شده مدارک به انجمن اقدام نماید.
  • غرفه‌ساز متعهد است پس از ارسال مدارک و دریافت مجوزهای لازم، ضمن پرینت آن‌ها، در تمام مدت ساخت تا تخریب غرفه مجوزها را به همراه داشته باشد.
  • پشتیبانی فنی سامانه همه روزه از ساعت 9 تا 6 به استثنای ایام تعطیل، پاسخگو می‌باشد.
  • همه اطلاعات مورد نیاز غرفه ساز در سایت سامانه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره‌های 09057169451 و 09057169452 و یا انجمن غرفه سازان تماس حاصل فرمایید.

روند عضویت در سامانه

روند عضویت در سامانه به شرح زیر است:

  1. با فشردن دکمه «ثبت نام» در صفحه اول سامانه، فرم عضویت را تکمیل نمایید.
  2. پس از تکمیل فرمها یک پیامک تایید به شماره ای که در فرم وارد کرده اید ارسال می شود.
  3. پس از وارد کردن پیامک تایید، حساب شما توسط انجمن غرفه سازان صحت سنجی شده و تایید خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که تایید حساب شما توسط انجمن ممکن است تا ۲ روز کاری زمان ببرد.

روند ایجاد و ثبت یک درخواست غرفه سازی جدید

  1. در پنل خود روی گزینه «ثبت درخواست مجوز» کلیک کنید.
  2. فرم الکترونیکی را تکمیل نمایید.
  3. لطفا همه مدارک خواسته شده را بارگزاری کرده (با فشردن دکمه «ذخیره») و توضیحات مربوط به مصالح را تکمیل نمایید. سپس با فشردن دکمه «بعدی» به صفحه بعد بروید.
  4. پس از انجام موارد بالا، صفحه پیش نمایش اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می شود در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح است، دکمه «نهایی کردن ثبت درخواست» را فشار دهید.
  5. درخواست شما به ناظر فنی ارجاع داده شده است. در صورت تایید، درخواست شما به ستاد برگزاری نمایشگاه مربوطه ارجاع داده می شود. در صورت عدم تایید درخواست به شما جهت تصحیح موارد خواسته شده بازگردانده می شود.
  6. پس از تایید ناظر فنی مجوز شما به ستاد برگزاری نمایشگاه مربوطه ارجاع داده می شود. در صورت تایید ستاد، شما می توانید از مجوز تایید نهایی شده خود یک نسخه چاپی تهیه نموده و با در دست داشتن آن به سالن وارد شوید.
  7. در صورت عدم تایید ستاد، موارد اصلاحی خواسته شده توسط ستاد را می توانید روی مجوز خود انجام داده و مجوز را مجددا جهت تایید به ستاد برگزاری بفرستید.

هزینه های صدور درخواست جدید مجوز غرفه سازی

هزینه های صدور درخواست جدید مجوز غرفه سازی برای:

  • - اعضای انجمن غرفه سازان تهران ۳۰ هزار تومان
  • - غیر اعضا ۵۰ هزار تومان

به ازای هر مجوز جدید می باشد.

روند ایجاد و ثبت صدور گواهی شرکت غرفه سازی جدید

۱- در پنل کاربری خود روی بخش «ثبت درخواست گواهی غرفه سازی» کلیک کنید.

۲- فرآیند ثبت مدارک لازم جهت گواهی نام غرفه سازی جدید شامل ۵ مرحله است:

  1. ارسال مشخصات اولیه جهت تایید صلاحیت اولیه برای اخذ گواهینامه جدید
  2. ارسال الکترونیکی مدارک مرتبط به کسب و کار جهت تطبیق و بررسی
  3. پرداخت هزینه مربوط به بررسی و صدور گواهینامه جدید
  4. بررسی فیزیکی مدارک مربوط به کسب و کار غرفه سازی
  5. تایید معاونت معماری و طراحی غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران

هزینه بررسی و صدور گواهینامه جدید غرفه سازی

هزینه بررسی و صدور گواهینامه جدید غرفه سازی برای:

  • اعضای انجمن غرفه سازان تهران 500 هزار تومان
  • غیر اعضا 850 هزار تومان

می باشد.